Serwis i wparcie

Odpowiednie zaplecze techniczne oraz zespół doświadczonych pracowników pozwala zapewnić nam profesjonalną  obsługę na najwyższym poziomie. Oferujemy pełne wsparcie techniczne, naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne oraz zdalną pomoc działu serwisu w instalacji i uruchomieniu naszych urządzeń, a także przy bieżącej obsłudze.

Wsparcie techniczne i serwisowe

W zakresie wsparcia technicznego zapewniamy:

  • zdalną pomoc w instalacji i uruchomieniu naszych urządzeń
  • fachową pomoc przy bieżącej obsłudze urządzeń
  • wsparcie service desk dla użytkowników systemów sterowania: CPAnet i midiBLUE
  • wsparcie w projektowaniu szaf oświetlenia ulicznego SOUL
  • pomiary jakości energii
  • wsparcie w projektowaniu i doborze urządzeń do kompensacji mocy biernej i redukcji harmonicznych
  • pomoc w oszacowaniu kosztów kompensacji mocy biernej
  • szkolenia produktowo – techniczne w zakresie użytkowania systemów sterowania, zegarów astronomicznych

Zapewniamy serwis gwarancyjny i pogwarancyjny naszych urządzeń:

  • diagnozę sprzętu – sprawdzanie urządzenia trwa maksymalnie 7 dni
  • konsultację kosztu naprawy, przed podjęciem prac (naprawy pogwarancyjne)
  • średni czas naprawy urządzeń to 7 dni roboczych (liczony od czasu dostarczenia urządzenia do siedziby firmy oraz zaakcentowania kosztów naprawy)
  • naprawy wykonujemy w siedzibie firmy we Wrocławiu
  • możliwość wyjazdu serwisowego do Klienta

Gdzie nas znaleźć?

Adres serwisu:
Rabbit Sp. z o.o.
ul. Krakowska 141-155
50-428 Wrocław

+48 516 176 608

serwis@rabbit.pl

Wsparcie dla projektantów:

+48 515 152 155

projekty@rabbit.pl

Service desk

Użytkownikom naszych systemów sterowania oświetleniem ulicznym: CPAnet oraz midiBLUE gwarantujemy zdalne wsparcie Service Desk, od poniedziałku do piątku w godzinach 6:00 – 22:00, telefonicznie +48 501 75 98 75  lub na adres poczty e-mail: cpanet@rabbit.pl

Wsparcie Service Desk obejmuje m.in.:

  • zdalne wsparcie techniczne dla systemów sterowania CPAnet i midiBLUE
  • rozwiązywanie zgłaszanych problemów dotyczących: awarii, braku dostępności sterowników oraz nieprawidłowościach w działaniu systemów, itp.
  • przekazanie złożonych problemów do odpowiednich zespołów technicznych
  • konfigurację i uruchomienia nowych sterowników CPAnet i midiBLUE
  • aktualizację oprogramowania do najnowszych wersji

Szkolenia produktowe

Szkolenia produktowe zazwyczaj organizujemy w siedzibie naszej firmy Rabbit we Wrocławiu lub w siedzibie Klienta. Jest to rozwiązanie, które sprawdza się idealnie, kiedy sama teoria to za mało i potrzebna jest praktyka. Każde z oferowanych szkoleń jest dostosowane do wymagań Klienta, a szkoleniowcy – doświadczeni pracownicy naszej firmy służą swoją pomocą, także po zakończeniu szkolenia.

Oferujemy:

  • szkolenia produktowo – techniczne dla instalatorów,
  • szkolenia produktowo – techniczne dla zakładów energetycznych,
  • szkolenia produktowe dedykowane dla biur projektowych,
  • szkolenia produktowe, których zakres ustalany jest indywidualnie pod konkretne potrzeby klienta

Szkolenia online

Szkolenia online to wygodne rozwiązanie, pozwalające na zdobycie nowej wiedzy. Szkolenia prowadzimy z zakresu sterowania oświetleniem ulicznym, kompensacji mocy biernej pojemnościowej oraz oferowanych produktów.  Tematyka określana jest indywidualnie, a wykładowcami są doświadczeni pracownicy naszej firmy, którzy dzielą się z uczestnikami swoją wiedzą i doświadczeniem.

Tematy przykładowych szkoleń:

  • Kompensacja mocy biernej w obwodach oświetlenia ulicznego. Jak uniknąć wysokich opłat za energię bierną?
  • Sposoby sterowania oświetleniem ulicznym – od analizy wymagań do realizacji i konserwacji.
  • Szafa oświetlenia ulicznego LED w sterowaniu i zarządzaniu oświetleniem ulicznym.
  • Kompensacja mocy biernej w obwodach oświetlenia ulicznego. Rozwiązania firmy Rabbit.
  • Oświetlenie uliczne nie musi być drogie, aby spełnić oczekiwania. Praktyczne i funkcjonalne rozwiązania dla małych gmin – uniwersalny sterownik microBLUE GPS!