Home » Serwis i wsparcie
Serwis i wparcie
Odpowiednie zaplecze techniczne oraz zespół doświadczonych pracowników pozwala zapewnić nam profesjonalną obsługę na najwyższym poziomie. Oferujemy pełne wsparcie techniczne, naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne oraz zdalną pomoc działu serwisu w instalacji i uruchomieniu naszych urządzeń, a także przy bieżącej obsłudze.
Wsparcie techniczne i serwisowe
W zakresie wsparcia technicznego zapewniamy:
- zdalną pomoc w instalacji i uruchomieniu naszych urządzeń
- fachową pomoc przy bieżącej obsłudze urządzeń
- wsparcie service desk dla użytkowników systemów sterowania: CPAnet i midiBLUE
- wsparcie w projektowaniu szaf oświetlenia ulicznego SOUL
- pomiary jakości energii
- wsparcie w projektowaniu i doborze urządzeń do kompensacji mocy biernej i redukcji harmonicznych
- pomoc w oszacowaniu kosztów kompensacji mocy biernej
- szkolenia produktowo – techniczne w zakresie użytkowania systemów sterowania, zegarów astronomicznych
Zapewniamy serwis gwarancyjny i pogwarancyjny naszych urządzeń:
- diagnozę sprzętu – sprawdzanie urządzenia trwa maksymalnie 7 dni
- konsultację kosztu naprawy, przed podjęciem prac (naprawy pogwarancyjne)
- średni czas naprawy urządzeń to 7 dni roboczych (liczony od czasu dostarczenia urządzenia do siedziby firmy oraz zaakcentowania kosztów naprawy)
- naprawy wykonujemy w siedzibie firmy we Wrocławiu
- możliwość wyjazdu serwisowego do Klienta
Gdzie nas znaleźć?
Adres serwisu:
Rabbit Sp. z o.o.
ul. Krakowska 141-155
50-428 Wrocław
+48 516 176 608
serwis@rabbit.pl
Wsparcie dla projektantów:
+48 515 152 155
projekty@rabbit.pl
Service desk
Użytkownikom naszych systemów sterowania oświetleniem ulicznym: CPAnet oraz midiBLUE gwarantujemy zdalne wsparcie Service Desk, od poniedziałku do piątku w godzinach 6:00 – 22:00, telefonicznie +48 501 75 98 75 lub na adres poczty e-mail: cpanet@rabbit.pl
Wsparcie Service Desk obejmuje m.in.:
- zdalne wsparcie techniczne dla systemów sterowania CPAnet i midiBLUE
- rozwiązywanie zgłaszanych problemów dotyczących: awarii, braku dostępności sterowników oraz nieprawidłowościach w działaniu systemów, itp.
- przekazanie złożonych problemów do odpowiednich zespołów technicznych
- konfigurację i uruchomienia nowych sterowników CPAnet i midiBLUE
- aktualizację oprogramowania do najnowszych wersji
Szkolenia produktowe
Szkolenia produktowe zazwyczaj organizujemy w siedzibie naszej firmy Rabbit we Wrocławiu lub w siedzibie Klienta. Jest to rozwiązanie, które sprawdza się idealnie, kiedy sama teoria to za mało i potrzebna jest praktyka. Każde z oferowanych szkoleń jest dostosowane do wymagań Klienta, a szkoleniowcy – doświadczeni pracownicy naszej firmy służą swoją pomocą, także po zakończeniu szkolenia.
Oferujemy:
- szkolenia produktowo – techniczne dla instalatorów,
- szkolenia produktowo – techniczne dla zakładów energetycznych,
- szkolenia produktowe dedykowane dla biur projektowych,
- szkolenia produktowe, których zakres ustalany jest indywidualnie pod konkretne potrzeby klienta
Szkolenia online
Szkolenia online to wygodne rozwiązanie, pozwalające na zdobycie nowej wiedzy. Szkolenia prowadzimy z zakresu sterowania oświetleniem ulicznym, kompensacji mocy biernej pojemnościowej oraz oferowanych produktów. Tematyka określana jest indywidualnie, a wykładowcami są doświadczeni pracownicy naszej firmy, którzy dzielą się z uczestnikami swoją wiedzą i doświadczeniem.
Tematy przykładowych szkoleń:
- Kompensacja mocy biernej w obwodach oświetlenia ulicznego. Jak uniknąć wysokich opłat za energię bierną?
- Sposoby sterowania oświetleniem ulicznym – od analizy wymagań do realizacji i konserwacji.
- Szafa oświetlenia ulicznego LED w sterowaniu i zarządzaniu oświetleniem ulicznym.
- Kompensacja mocy biernej w obwodach oświetlenia ulicznego. Rozwiązania firmy Rabbit.
- Oświetlenie uliczne nie musi być drogie, aby spełnić oczekiwania. Praktyczne i funkcjonalne rozwiązania dla małych gmin – uniwersalny sterownik microBLUE GPS!